Alina Damaschin, Managing Partner la Rogalski Damaschin si Andreea Ghenoiu, Group Creative Director, Jazz se vor afla in dialog la evenimentul „The Future of Creativity – Kindful Brands”, organizat de Media Image Factory si Love and Lobby, cu sprijinul Seneca AntiCafe, The Alternative School si Cannes Lions Romania.

Cele doua invitate vor discuta cu publicul pe tema creativitatii contemporane, din perspectiva initiatorilor de campanii cu miza sociala, inclusiv a aceleia care a castigat primul aur romanesc la Lions Entertainment, dar si din perspectiva experientei de evaluator la competitii internationale de creativitate.   

Kindful Brands

Printre speakerii evenimentului Kindful Brands se numara si Tahaab Rais, unul dintre cei mai titrati oameni de strategie la nivel mondial, aflat pentru a doua oara in Romania, in 2017, Above 106 - trupa de elita de la The Alternative School, Nicoleta Talpes – Managing Partner Media Image Factory si invitatii sai, intr-un panel despre succesele locale ale companiilor care au mizat pe social si au castigat, si Mihaela Paduraru care va prezenta noutati de la intalnirea globala a competitiei „Produsul Anului”, platforma pe care o reprezinta in Romania.

Kindful Brands isi propune sa aduca toate noutatile scenelor internationale la Bucuresti si sa salute performantele brandurilor locale in materie de inteligenta sociala, dar si economica. Evenimentul va avea loc pe 7 decembrie la Seneca AntiCafe, incepand cu ora 14:00.

Despre Alina Damaschin

Alina Damschin are o experienta de 19 ani in comunicare. Dupa ani de advertising unde a coordonat proiecte de comunicare integrata pentru branduri internationale si locale, Alina a intrat in PR mai intai ca Managing Director, apoi ca partener in cadrul Rogalski Damaschin Public Relations, singura ce detine un Gold Lion. Anul acesta a reprezentat Romania in juriul Lions PR de la Cannes.

Despre Andreea Ghenoiu

Andreea Ghenoiu lucreaza de peste 12 ani in publicitate si, de trei ani, este Group Creative Director la Jazz unde a lucrat pe branduri nationale si internationale precum Avon, Groupe Societe Generale, Provident, Muller, Medlife, PepsiCo. In ultimii trei ani, Jazz a devenit una dintre cele mai premiate agentii independente din Romania, reusind in 2016 sa obtina primul leu de aur la Cannes, pentru o agentie romaneasca independenta. Andreea a initiat si a lucrat la proiectul castigator – „Opreste Barbaria, Salveaza Ciocarlia” – prima campanie care a schimbat o lege in Romania cu 0 buget.

„Campaniile sociale sunt minunate, mai ales atunci cand ele chiar schimba macar un pic lumea. Creativitatea, insa, nu ar trebui sa depinda de felul campaniei – sociala sau comerciala – ea ar trebui sa fie dozata in aceeasi masura in orice campanie. Asta e capcana din care cred ca trebuie sa iesim. Ca vorbim de o cauza sau de un brand, nevoia de emotie, de a "misca" este aceeasi", considera Andreea.

Organizatori: Love and Lobby impreuna cu Media Image Factory, cu sprijinul Seneca AntiCafe, The Alternative School si Cannes Lions Romania.

Taxa de participare este 50E

*Finalistii si castigatorii Cannes Lions & Eurobest 2017– intrarea libera

* Veteranii The Alternative School – 25E

Confirmarea participarii se face la adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

Event:  https://www.facebook.com/events/1668915503183660/

Facebook Media Image Factory: https://www.facebook.com/mediaimagefactory/

0311.074.173   |   Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.  |   Calea Mosilor, nr. 88, sc. F, ap. 74, sector 3

Pontaj:

Pentru a va oferi servicii mai bune, utilizam cookies. Navigand in continuare, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.