Pe 7 decembrie va avea loc evenimentul ”The Future of Creativity – Kindful Brands”, organizat de Love and Lobby in parteneriat cu Media Image Factory, cu sprijinul Seneca AntiCafe, The Alternative School si Cannes Lions Romania.
Evenimentul face focus pe un subiect intens dezbatut: „socialul fata in fata cu economicul” si isi propune sa demitizeze cliseele care pozitioneaza CSR-ul drept un instrument exclusiv PR-istic sau cele care pun semnul egal intre social si familia conceptuala a lui “gratis / pomana / de capatat”.
Kindful Brands isi propune sa aduca o perspectiva documentata, contemporana, cu exemple de la cele mai relevante festivaluri de creativitate, la nivel international, in privinta conceptului de Social, de “Goodvertising ” in brand-building, marketing, comunicare si dincolo de ele.
Prin eveniment, se doreste o clarificare privind rolul pe care socialul il joaca nu doar in industria comunicarii, ci si in modelul constructiei business-urilor contemporane, in maniera futurista in care se face astazi arhitectura de brand de catre companiile inteligente, care stiu sa scaneze viitorul. Se va vorbi, de asemenea, despre modul in care brandurile comunica astazi cu audientele lor.
Invitatul special al evenimentului este Tahaab Rais, unul dintre cei mai premiati strategi din Orientul Mijlociu, cu performante constante la Dubai Lynx si Effie.
O intreaga sectiune este dedicata exemplelor de bune practici din Romania, in panelul prezidat de Nicoleta Talpes, fondatorul Media Image Factory. Aceasta sectiune a evenimentului va face o introducere in lumea brandurilor locale care au inteles sa practice un business responsabil, de a se implica in nevoile societatii si de a gasi solutii pentru rezolvarea lor.
In cadrul evenimentului vor fi prezentate trenduri globale in creativitatea sociala, ilustrate de case-uri premiate la festivalurile Cannes Lions, Eurobest si Dubai Lynx, in prezentarile lui Tahaab Rais, Teodorei Migdalovici, a celor de la Above 106, dar si in cea a Alinei Damaschin - jurat roman la PR Lions, si a Andreei Ghenoiu, jurat Promo& Activation - Eurobest.
Cateva detalii despre primii speakeri confirmati ai evenimentului
Despre Tahaab Rais
Tahaab este Regional Head of Strategic Planning and Truth Central Director, FP7/MENA. Este cel mai premiat strateg din regiunea MENA si recent a fost recunoscut la nivel global ca Numarul unu in topul directorilor de strategie, in The Directory Big Won Rankings 2015.
Despre Teodora Migdalovici
Teodora Migdalovici a preluat reprezentanta Lions Festivals in Romania din 2004. A promovat in jurii peste 30 de varfuri ale industriei locale de creativitate, a fondat cea mai premiata scoala de gandire creativa din Estul Europei si a fost catalizatorul aparitiei LIONS PR drept categorie independenta la Cannes, unde a si facilitat prezenta primului roman intr-un juriu de o asemenea magnitudine, inainte ca industria sa castige primul gold. Din 1998 face ambasadoriat pentru creativitate, sub influenta principiului Love & Lobby.
Despre Nicoleta Talpes
Nicoleta Talpes este de 10 ani Managing Partner al Media Image Factory, singura agentie de comunicare din Romania specializata in dezvoltarea proiectelor sociale. Proiectele sale ofera expertiza in domeniul educatiei (companii si scoli la nivel national), cultura (teatru si film), ecologie si tehnologie ecologica. Initiativa sa preferata este CharityGift.ro, primul magazin online de caritate din Romania, dezvoltat alaturi de o suta de voluntari, atat locali, cat si straini.
Despre Alina Damaschin
Alina Damschin are o experienta de 19 ani in comunicare. Dupa ani de publicitate, in agentii precum D’Arcy, Saatchi & Saatchi si Lowe, unde a coordonat proiecte de comunicare integrata pentru branduri internationale si locale, Alina a intrat in PR mai intai ca Managing Director, apoi ca partener in cadrul Rogalski Damaschin Public Relations. Anul acesta a reprezentat Romania in juriul Lions PR de la Cannes.
Despre Andreea Ghenoiu
Andreea Ghenoiu lucreaza de peste 12 ani in publicitate si, de trei ani, este Group Creative Director la Jazz unde a lucrat pe branduri nationale si internationale precum Avon, Groupe Societe Generale, Provident, Muller, Medlife, PepsiCo. In ultimii trei ani, Jazz a devenit una dintre cele mai premiate agentii independente din Romania, reusind in 2016 sa obtina primul leu de aur la Cannes, pentru o agentie romaneasca independenta. Andreea a initiat si a lucrat la proiectul castigator – “Opreste Barbaria, Salveaza Ciocarlia” – prima campanie care a schimbat o lege in Romania cu 0 buget. Anul acesta va reprezenta Romania la Eurobest, in sectiunea Promo & Activation.
Programul evenimentului:
SPECIAL GUEST
Tahaab Rais, FP7 MENA – How social can make profit through creativity?
Teodora Migdalovici – Kindful brands: A new heart set in the brand architecture & in the product structure
Social thinking in Cannes & Eurobest 2017
Above 106 – The very best of The Alternative School
Mirela Podea – Social media & social economics
Miruna Mihalache – Every penny counts
Ruxandra Besciu – Design feeling & social dimension
Mihaela Paduraru, The Product of the Year: Innovation from a social perspective
Andreea Ghenoiu, Jazz, The Romanian juror at Eurobest 2017, Promo & Activation in dialogue with Alina Damaschin, The Romanian Juror at Cannes Lions 2017
Social empathy – a jury perspective. How social looks like from the Eurobest & Cannes jury rooms
Nicoleta Talpes - Debate: Local brands that went social & are happily thriving
Local companies case studies & special guests
Evenimentul va avea loc la Seneca AntiCafe incepand cu ora 14:00.
Taxa de participare este 50E
* Finalistii si castigatorii Cannes Lions & Eurobest 2017– intrarea libera
* Veteranii The Alternative School – 25E
Confirmarea participarii se face la adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.