Tahaab Rais - cel mai premiat strateg la nivel mondial ajunge la Bucuresti, pe 7 decembrie, ora 14.00, Seneca AntiCafe, la „Kindful Brands”, eveniment organizat de Love and Lobby si Media Image Factory.
Aflat pentru a doua oara in Romania, dupa ce in luna iunie a fost prezent la The Best of Lynx, acesta va vorbi despre cum pot brandurile sa faca profit prin creativitate tinand cont si de partea sociala.
”Sa fii un brand social inseamna sa ai un rol substantial in cultura si comunitatile locale. Pe vremuri, ar fi fost un atribut din categoria “da bine”. Azi el a devenit un imperativ de business. Autoritatile multor piete emergente sunt deja plictisite de companiile globale care pledeaza, fie si indirect, cauza tarilor de origine, fara sa imbunatateasca comunitatiile locale din care descind. In plus, realitatea strazii e asta: oamenii vor sa cumpere de la brandurile care le tin partea sau care detin cauze la care rezoneaza. Vremea socialului ca miza de business a venit.” – Tahaab Rais, Regional Head of Strategic Planning and Truth Central Director, FP7/MENA
Program:
Retrospective The BEST OF EUROBEST
SPECIAL GUEST - Tahaab Rais, FP7 MENA – How social can make profit through creativity?
Facebook Event: https://www.facebook.com/events/1668915503183660/
Taxa de participare este 50E
*Finalistii si castigătorii Cannes Lions & Eurobest 2017– intrarea libera
* Veteranii The Alternative School – 25E
Confirmarea participării se face la adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.